Lisa springer vidare med starkaste träningsblocket och tipsar om rödbetan

Simmat 20km – 12 pass . 10 ow ,2 bassäng – ska det simmas ska det simmas ordentligt

Allt handlar om huvudet. mentala träningen. valen i livet

 

så ska det springas ska det springas ordentligt

Precis som christinmagi gjorde i lördags. magiskt. otroligt

jag hejjade ordentligt som Greta T med skyltar vid stadshuset.

lycka är att se magiska Christins lycka! grattis för alltid!<3

Firande blev i Uppsala hos linnea. mumsiga kakor. annars lever jag mest på popcorn. och vinbladsdolmar med ris på burk är också topp-gott

Perspektiv och inspiration. vad snabbt de springer längst framme. det gör ju lisa också. många tankar på min Stockholm halvmara 2015 samt årets dröm-Stockholm Marathon med stadshuspassering.

men livet är nu. fast leendet stärks av drömmar och tillbakablickar.

just nu..Äter acaibowls. sommarens bästa instagram-vinst.

 

mumin kramar mig när livet känns svårt , hårt eller ensamt

mina bästa tips med rödbettor ska ni nu få

  • rödbetssmootie- kokosmöjlk, havregryn,chiafrö och rödbettor mixa-mums!
  • overnight bowl- gryn, havremjölk och rödbetsjuice
  • dadelbollar – chiafrö,havregryn o en skvällt rödbetsjuice
  • rödbetshummus- förkokta rödbetor, kikärtor,salt,peppar, tahini, vitlök ev citron
  • ungsrostade röbettor med andra rotfrukter – skrubba, olja, salt, vitlök, ugn
  • chips- kokosolja, salt, tunna skivor rödbetor
  • rödbetsbiffar – typ mixa med mandelmjöl, kryddor, bönor eller ärtor
  • rödbetsspread- (som hummus)köp färdigt , eller gör själv baserat på solroskärnor och ha på
  • knäcke eller blanda med pasta
  • rödbetspannkakor- släng i en rödbeta med bananpannkaksmeten så blir de rosa!
  • varm och kall juice – alltid gott från råjuice

 

och hur hittar lisa lust och inspiration till bästa träningblocket på 54km inom 24h?

böcker och alla gamla träningsplaneringar. sänka axlarna, fokusera på det roliga och äventyrliga.

måndag trippla pass 14,4km till skola 10,4km hem från skola 6,4km på kvällen+ yoga. dubbla löpsessioner inspirerande coaching samt tentapluggning

bestämt att fortsätta drömma. ingenting är det omöjliga så tisdagen bestod av tunnelbana bara för att köra lättare intervall med bra känsla i källarn före frukost 6×1000+6+500 (3.30-3,25tempo) och mentala träningsböcker som belöning. en mysig dag hemma med en fin kvällstur med starka ben på 9,4km totalt alltså 5 bra löppass med lisakänsla måndag och tisdag.

och bestämt att fortsätta drömma. ingenting är det omöjliga

 

därför har jag nu börjat simma med en riktigt grym simcoach. så onsdag morgon efter att ha läst ut det vinnande slaget, velat stanna inne med kaffe så kom jag och min 5kg tunga runbox iväg i morgonen som precis slutat bjuda på regn. gillar att springa till Eriksdalsbadet (lite nerför) med vatten-vy på slutet. men inte liljeholmsrusningen- armbågas på bron.

9,4km 4.50 och en helt otroligt bra simsession! tack så mycket. peppen! att få stöttning istället för att alltid vara den som tränar sig själv eller andra.

(livet) ””

sedan en bretzel o hummus i farten från östermalms-lidl innan klättring.

nådde toppen. var modigt lycklig. o topless på ”hunk”-gih! ”du lyser av självförtroende” sa adina.

för tillsammans mer er blir det omöjliga möjligt…

fyllde på med vegansk mahalo-energi. pratade och grät över allt som hänt i våra liv.

sedan sprang jag hem lycklig 6,6km och nådde fridhemsbryggan.

dagar som sådana här som jag inser varför jag är sm100km guldmedaljörska!

nu ska jag vara ner allt det lyckorusiga med att skriva klart detta, yoga, se idol och sova!

imorgon blir det en lång-långtur-tur i skoga! målet över 100 km leende o kvalite o älsalisalöpning 4 vanliga vardagar- heja lisa!

2019-09-11T20:37:02+02:00 september 11th, 2019|